Saturday, 7 September 2013

Supernatural - Crowley in season 5 (7 Icons)

I started watching Supernatural only because of Mark Sheppard, an actor I met in Battlestar Galactica, and happily saw again in Firefly, Chuck and White Collar. I discovered that in Supernatural he plays a recurrent character, the demon Crowley, so I tried to watch the series. Honestly, it's nice, but not so much. If it wasn't for Crowley I'd never kept watching, and in fact I basically watched only the episode with him in. And I'm happy about it, because I really love this character!! So... a few icons. Maybe more in the future, but for now, only Crowley in season 5.

Ho iniziato a guardare Supernatural solo per via di Mark Sheppard, un attore che ho incontrato in Battlestar Galactica, e felicemente rivisto in Firefly, Chuck e White Collar. Ho scoperto che in Supernatural interpreta un personaggio ricorrente, il demone Crowley, così ho provato a guardare la serie. Onestamente, è carina, ma non così tanto. Se non fosse stato per Crowley non avrei mai continuato a guardarla, e infatti ho praticamente visto solo gli episodi in cui c'era lui. E ne sono felice, perché amo molto questo personaggio! Quindi... qualche icona. Forse di più in futuro, ma per ora, solo Crowley nella stagione 5.

Teaser:


01. 02. 03. 04. 05.

06. 07. - - -





Feel free to use and/or share these icons, but please:
- don't alter them
- save them on your own server, or on some free host (for example imageshack) - do no hotlink!
- give credit to phoebesdg.blogspot.it
Thanks! :)

2 comments:

  1. Penso che Mark Sheppard sia perfetto nel ruolo di Crowley e se devo essere sincera l'ho visto perfetto i tutti i tf in cui l'ho visto recitare.
    Belle le icone, mi piace tanto come sei riuscita a cropparle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Io finora l'ho visto in quattro ruoli diversi e l'ho trovato sempre fantastico!

      Grazie per le icone! Non essendo molto brava con gli effetti e cose varie punto in effetti soprattutto sul cropping (si dice così?), quindi il tuo commento mi fa davvero un enorme paicere! :D
      Ah, poi ovviamente punto anche sul fascino del soggetto, ma lì è tutto merito suo! :)

      Delete

Thanks for commenting!

The Lady Astronaut of Mars [#books #review]

by Mary Robinette Kowal We didn't get enough light here for most humans. But the stars... When you could see them, the stars were g...