Friday, 8 November 2013

Mark Sheppard - Silk Stalkings (17 Icons)

Please, don't say anything: I'm obsessed, I know. So, yes, I watched two episode of Silk Stalkings, an old series (early Nineties) because Mark Sheppard was a guest star. And I made icons, of course. Mark played two different characters, both (obviously) bad guys.
In the first episode he's a minor character, Eric, just a minion. His accent is very pronounced, I couldn't understand a word!
In the second one he's the killer, Eddie Bryce (he has even a last name!), so more scenes! :) He wears unadvisable shirts, but luckily he's a lot shirtless in this episode.
In both episodes he look so young, and slim, and shows proudly his earring and his (very large) tatoos!

Per favore, non dite niente: sono ossessionata, lo so. Quindi, sì, ho guardato due episodi di Silk Stalkings (in italiano Poliziotti a Palm Beach), una vecchia serie (primi anni novanta) perché Mark Sheppard era una guest star. E ho fatto delle icone, naturalmente. Mark ha interpretato due diversi personaggi, entrambi (ovviamente) cattivi.
Nel primo episodio è un personaggio minore, Eric, solo un tirapiedi. Il suo accento è molto pronunciato, non riuscivo a capire una parola!
Nel secondo è l'assassino, Eddie Bryce (ha anche un cognome!), quindi più scene! :) Indossa camicie improponibili, ma per fortuna è spesso a torso nudo in questo episodio.
In entrambi gli episodi ha un aspetto così giovane, e magro, e mostra con orgoglio il suo orecchino e i suoi (piuttosto grandi) tatuaggi!

Teaser:

Eric (ep. 2.05): #01-07
Eddie Bryce (ep. 3.07): #08-17


01. 02. 03. 04. 05. Right tatoo

06. 07. 08. 09. 10.


11. 12. Left tatoo 13. 14. 15. Front tatoo

16. 17. - - -

If you're interested you can find all my icons in one page HERE.
Se siete interessati potete trovare tutte le mie icone in un'unica pagina QUI.


Feel free to use and/or share these icons, but please:
- don't alter them
- save them on your own server, or on some free host (for example imageshack) - do no hotlink!
- give credit to phoebesdg.blogspot.it
Thanks! :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting!